zaterdag 24 januari 2015

Frozen

Samen naar de film Frozen...
 nav een lift lo die Miranda opgezocht had,
heb ik deze gecombineerd met het scraprecept van het heppie scrappy forum
 
1 vel basis cardstock wit of craft
4 vellen verschillende designpapier, als je dubbelzijdig neemt telt 1 vel, voor 2 designpapier of je moet maar 1 kant ervan willen gebruiken. 
5 knopen
1 stukje twine
stuk lint of kant
1 kleur inkt en minimaal 3 verschillende stempels, (abc sets zijn 1 stempel)
een embellishment wat met de winter te maken heeft

4 opmerkingen:

  1. Leuk hoor, zo'n open blog en nog leuker als er mensen een bezoekje brengen, Erg mooie lay outs zie ik hier. Ik zie alleen geen link waar ik je kan volgen,
    groetjes Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie layout. Knap hoe je 2 uitdagingen gecombineerd hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk! Grappig al die pijltjes en sterretjes, het is echt mooi een geheel! (had ik al gezegd hoe leuk ik het vind dat je blogt :D:D) Vind de kleuren in combi met het geel ook erg geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heee deze is leuk . Super dat je een scrap maatje heb. Daar ben ik wel jaloers op hoor.
    Je lo is geweldig leuk.
    Gr thamar

    BeantwoordenVerwijderen