vrijdag 10 april 2015

REUZE lift

Van Johanna en Thamar de vraag gekregen of ik mee wilde doen met een REUZE lift. Op zo'n leuk idee kon ik natuurlijk geen nee zeggen. Miranda en Nicol zijn ook gevraagd....
Met Pasen, dit jaar, waren we in Rhenen. Een leuk dorpje, prachtige omgeving en een plek waar heel veel mooie herinneringen liggen. We hebben genoten. Nadat ik weer thuis was en de vele foto's op de computer aan het zetten was, sprong oa deze foto er tussenuit, die moest ik natuurlijk scrappen ;-)


Dit is de orginele lift lo :

Ik ga gauw kijken op de blogs van de andere meiden, ben REUZE benieuwd naar hun uitwerkingen !

Fijn weekend

5 opmerkingen:

  1. Wauw Marlies, weer zo'n andere layout. Prachtige sfeer heeft je layout, super mooie foto van Elise! Echt super leuk om met z'n allen te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa! Wat een mooi zeg, weer heel anders idd! Mooie kleuren en wat toevallig dat we beide een vlaggetje hebben!!!! Super leuke uitdaging was het!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi
    Wat gaaf jou lo . Die kleuren top hoor. Super. Grappig he dat we allemaal een andere lo hebben gemaakt. Ik zei al tegen de rest dit moeten we nog een keer gaan doen. Ik vond het top.
    Rhenen is een leuk plaatsje daar ben ik ook een paar keer geweest.

    Ik wens jullie een fijn weekend toe
    Groetjes thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi!! vooral met een zwart/wit foto en dan met geel. Grappig dat jij ook voor een vlaggenlijntje bent gegaan, zo leuk hoe iedereen anders geinspireerd is :D Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen