maandag 25 mei 2015

bff

Deze week heeft Miranda een lo uitgezocht om te liften. Het idee om je foto's als een punt te verwerken vond ik erg leuk.

 

 Maar bij het snijden van mijn eigen foto's dacht ik  "hmmmm dat wordt niks..." Toch vind ik het eindresultaat wel erg verrassend.
 


* het vriendinnetje van Elise even onherkenbaar gemaakt *
 
In de bibliotheek was er een voorstelling : Boer Boris gaat naar zee.
De voorstelling was leuk, maar boekjes zoeken en spelen daarna net zo leuk.
Gekke meiden ;-)
 
Miranda en Nicol hebben zich ook gewaagd aan deze lo, ik ga gauw even bij hun buurten !
 
Fijne maandag !

4 opmerkingen:

  1. Gaaf! Heel leuk die foto's als vlaggetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave lift en super resultaat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooi! Heel gaaf met dat papier met woorden bovenaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk gedaan zeg! Super leuke lo!!! En wat een leuke foto's, leuk voor de meiden later!

    BeantwoordenVerwijderen