dinsdag 26 mei 2015

Ik mis je nu al.... (scrapuitdaging 23 C&S)

Goedemorgen, ook zo een heerlijk pinksterweekend gehad ?

Ik heb oa de laatste hand gelegd aan deze lo.

deze lo zag ik op pinterest.

Ik vond hem zo gaaf en het toeval was dat ik net zo een soort foto had,
dus het is een scrap en foto lift geworden.

Ik heb delen tekst gebruikt van het mooie nummer wat Ali B zong bij dwdd.

KIPPENVEL en zo herkenbaar.
Met mijn lo wil ik graag meedoen met de Scrapuitdaging bij cards & scrap  "Maak een layout met één grote foto erop"

Fijne dag !

10 opmerkingen:

  1. Ik vind hem helemaal geweldig!!!!! Prachtige foto en idd een hele mooie tekst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lay out en toen ik de titel zag moest ik meteen aan het nummer van Ali.B. denken. Inderdaad zo herkenbaar ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GAAF!!! Echt helemaal geweldig en zo lekker stoer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk geworden. Ik ga deze onthouden.
    Super

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat mooi gemaakt.
    Bedankt voor je deelname bij Cards&Scrap.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het nummer raakte mij ook, zo herkenbaar. Wat gaat de tijd snel... je hebt het perfect verwerkt in je layout! Het effect met de foto is heel bijzonder, wat een leuke foto ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele gave layout en van dat liedje schoten mij ook de tranen in mijn ogen.Leuk dat je het meegedaan met de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige layouts Marlies! De foto's komen erg mooi uit op de layouts.
    Bedankt voor je deelname aan Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey, je hebt gewonnen met je lay out!!! gefeliciteerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen