maandag 1 juni 2015

Just the two of us

Goedemorgen,

Deze week mocht ik een lo uitkiezen om te liften.

Onderstaande layout heb ik gevonden en is gemaakt door Sasha Farina


Dit is mijn uitwerking van de lo geworden :

Voor het eerst "zomaar" begonnen met waterverf... en wat is dat leuk om te doen !!!
 De geborduurde lijntjes, daar had ik opeens zo geen zin in, dus heb de lijntjes gemaakt met m'n liniaal en pen.



"Just the two of us"  :  Mijn vader en Elise.


Deze foto wilde ik al zolang scrappen.

 Ik vind dat je het innige contact tussen mijn vader en Elise zo goed ziet.

Mijn vader was hier ernstig ziek, zodra Elise bij mijn vader was, hadden zij alleen maar oog voor elkaar. Verder was niks meer belangrijk.

 Ik vind het fijn dat deze lo nu ook een mooi plekje krijgt in mijn album.

Ook deze week ben ik erg benieuwd naar de uitwerkingen van Miranda en Nicol. Ik ga gauw even bij hen "langs"

Fijne dag !

7 opmerkingen:

  1. Whow wat een prachtige lo! Die foto....zo bijzonder.... Geen woorden voor....
    Erg mooi deze kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je LO echt prachtig geworden! En zo'n bijzonder moment op de foto, heel mooi. Een dierbare LO!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een mooie layout met een prachtig moment! Een bijzondere herinnering.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige layout, en waterverf is inderdaad leuk! Heel bijzonder je foto en zo speciaal om zo de herinnering vast te leggen....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig deze lo. De kleuren vind ik ook super. En waterverf dat is ook erg leuk om mee te werken. Bijzonder mooi dat je deze foto heb gescrapt.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een bijzonder moment, vastgelegd met een mooie foto. Je hebt er een hele mooie herinnering van gemaakt, ik vind het kleurgebruik zo mooi erbij passen. Heel erg bedankt voor je lieve comment op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig ik ben er stil van, wat een bijzonder lay out van een bijzondere herinnering.

    BeantwoordenVerwijderen