maandag 22 juni 2015

Smeerkadet

Het is weer liftmaandag met Miranda en Nicol.
Deze week was het mijn beurt om een liftlo uit te zoeken.
 
Dit is de uitgezochte lo
 
 
In eerste instantie dacht ik : best een makkelijke lo, maar wat viel dat tegen zeg.
 
Ik had natuurlijk opeens maar leuke staande foto's in plaats van liggende.
Toen ik uiteindelijk een foto had gevonden, was dat een onmogelijke kleurcombi met het papier wat ik wilde gebruiken.
Daarom is het een zwart-wit foto geworden en eigenlijk vind ik dat best mooi zo.
 
Wilde ik nu ook eens voor een lange geschreven journaling gaan.
Dat vind ik lastig, vind dan opeens mijn handschrift verschrikkelijk of staan er opeens allerlei taalfouten in, zelfs nadat ik eerst een kladje heb gemaakt, het kladje zeker 3 keer gecontroleerd heb en wanneer ik  manlief voor de check-check het nog eens heb laten lezen.
Hoe vaak heb ik mijn lo aangepast omdat ik de journaling niks vond.
 
Gelukkig ging het nu op deze lo wel goed.
En ben ik al met al best tevreden over deze lo.
 
 
En de handgeschreven journaling :

 

 
 
Miranda, Nicol en ik hebben besloten om even een lift pauze in te lassen in verband met de zomervakantie die er aan gaat komen.
 
Ik hoop de aankomende periode natuurlijk wel lekker bezig te zijn met scrappen.
Want heb al weer heel veel mooie lo's gezien, die ik graag zou willen liften.
 
Voor nu ga ik gauw een bij Miranda en Nicol langs, kijken hoe hun lift geworden is.
 
Fijne Maandag !


5 opmerkingen:

  1. Super mooie lo zeg! Prachtig met de zwart wit foto en je journaling is geweldig!!!! Heel herkenbaar met je eigen handschrift maar ik vind dat je het gaaf hebt gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hoi

    ik vind hem super gelukt echt waar en de kleuren combi is ook perfect. de titel daar kan ik ook wel wat mee en ga deze ook zeker onthouden. ik ken dan gevoel dat je in eerste instantie denk dat is een makkie en dan ben je bezig en dan lukt het niet. ik ben blij dat een ander dit ook heeft.
    ik begreep dat dit de laatste lift is ivm de vakantie
    ik wil jou bij deze alvast een fijne tijd toewensen

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super layout, wat een geweldige journaling!
    Prachtige combinatie; je foto, papier en de 'prulletjes'.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend gave layout om te liften! Ik denk dat ik deze zomer nog met jullie mee doe :-) Je uitwerking is prachtig, ik vind vooral die kleuren heel mooi bijeelkaaR!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuke l.o. is dit geworden. Je zwart wit foto past prima in het geheel en doet niks af aan de beleving. Ik herken ook het papier van S.U. wat gaaf gedaan, ik heb het ook nog liggen, speciaal voor mijn Project life maar dat ligt al een aantal maanden helemaal stil. :(, Maar wie weet komt dat ook wel weer en ik vind deze indeling zo leuk!!! wie weet ga ik hem wel weer van jou liften?!!!! Mag dat? Je journaling, prachtig, ontroerend en herkenbaar, moet je echt vaker doen hoor!! Met de hand, ook al ben je niet tevreden over je handschrift en je eventuele taalfouten,,, het is jouw handschrift en later voor je kinderen zo waardevol!!! Gewoon doen. Sorry voor mijn late reactie maar ik kom niet meer zo vaak op forums en had deze gemist. Ik zou wel volger willen worden maar zie nergens hoe dat kan op jou blog. geniet van je vakantie en tip me maar als je wat nieuws op je blog hebt. groetjes, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen