maandag 17 augustus 2015

altijd dichtbij

Ik heb een hele stapel foto's liggen, die ik nog wil scrappen.
Maar wanneer ik de tijd heb wil ik vaak scrappen met de net nieuwste foto's.
Vandaag wilde ik eens een lo maken met foto's uit de "oude" stapel.
Ik wist ook al welke lo ik zou gaan liften.
Namelijk deze van Miranda :

en zo is mijn lo geworden :



Toen mijn vader overleden was (20 juni 2013), wist ik al snel dat ik een tattoo wilde.
Eentje op mijn linkerarm ter hoogte van mijn hart.
Ik heb hem laten zetten, precies een jaar na het overlijden.
Nog geen dag spijt van gehad.
 
Het hartje rechtsboven is gemaakt met een lamineerapparaat (van de lidl) en folie.
Wat ontzettend leuk om daar mee te werken.
Ga snel eens shoppen voor andere kleuren folie.
 
Fijne maandag !

4 opmerkingen:

  1. Dat is een gave layout!! en een mooie lift :-) Prachtig verhaal achter je tattoo en heel leuk om zo 3 foto's te scrappen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bijzonder verhaal, je tatoeage is prachtig! Je hebt een mooie herinnering aan je vader en zo is hij altijd een beetje bij je. Ook de layout is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig dat je dit mooie verhaal hebt gescrapt! Erg bijzondere lo!
    Ik vond het een leuke lo om te maken, hoop jij ook! Gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie lay-out weer, herkenbaar verhaal van de oude en de nieuwe foto's, hihi, keuzes maken. Ik heb niets met tattoos maar snap wel dat je dat zo wilde.

    BeantwoordenVerwijderen