dinsdag 4 augustus 2015

(uiteindelijk) Genieten

 
Toen we nog geen uurtje in onze hotelkamer waren, liep Elise door de glazen schuifpui heen.
 

 
 
Wat een knal, wat een herrie, wat een bloed, wat een schrik.
Ger ging koelen en ik gelijk naar de receptie om hulp te halen.
Uiteindelijk zijn we naar het ziekenhuis gegaan, waar Elise prima geholpen werd aan haar pols.
Op twee plaatsen werd zij gehecht. En zat een schram op haar neus en op haar knie.
We kregen de boodschap mee dat de hechtingen niet nat mochten worden.
 
En dat was zo sneu, in zo'n warm land, met een heerlijk zwembad en een prachtig meer voor de deur :-(
 
We hebben regelmatig haar arm ingepakt zodat ze toch kon gaan zwemmen.
Na nog 2 ziekenhuis bezoeken (controle en om de hechtingen eruit te laten halen) mocht Elise toch heerlijk zwemmen.
 
Dat deed ze dan ook úren in het water ! Ze kreeg er geen genoeg van !
 
Dit verhaal moet natuurlijk ook vastgelegd. Eerst maar het genieten ;-)
Ik vond deze lo zo mooi, die moest gelift worden


Hier heb ik hem gevonden
 
en dit is mijn uitwerking ervan :
 
 
De glazen schuifpui schrik heeft er heel de vakantie wel ingezeten,  elke deur werd gecheckt of die open of dicht was.
 Maar ook zeker het besef dat we "blij" mochten zijn dat het uiteindelijk wel meeviel, het had zo anders kunnen aflopen.

4 opmerkingen:

  1. Wat zullen jullie geschrokken zijn... Gelukkig is niet de hele vakantie in het water gevallen en heeft ze toch nog kunnen zwemmen! Je hebt een mooie layout gemaakt van het hele spannende verhaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaah wat een verhaal, wat sneu voor je meisje. Gelukkig toch nog genoten in het zwembad, maar absoluut niet leuk :-(
    Je layout is prachtig en als ik die lift zie krijg ik gelijk weer zin om te scrappen! Groetjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schrik moet dit geweest zijn zeg!!!! Ik schrok me al rot! Gelukkig is het goed afgelopen en kon ze door jullie goede verzorging toch een beetje verkoeling zoeken! Je lo is echt gaaf, lief die foto! En wat schattig met dat kant aan de zijkan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Marlies,
    Via Thamar kom ik op je blog, leuk hier! Ik heb deze scrap direct gepint.
    Wat een schrik moet dat zijn geweest. Gelukkig is het goed afgelopen!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen