vrijdag 23 oktober 2015

crazy family

 
Johanna en Thamar vroegen of ik weer meedeed met een gezamenlijke lift. Deze keer doen we hem met z'n zessen. Miranda, Nicol en Nadine doen ook gezellig mee. Wat leuk met zoveel meiden ! en zo benieuwd naar jullie uitwerkingen.
  
Dit is mijn lo geworden.
 
 
Ik wilde een "ussie" maken van Ger en mij.
 Toen we de foto terugkeken zagen we dat Elise ook op de foto stond.
 
Héérlijk .... Lekkere gekke meid !
 
 
Dit is de uitgezochte lo, gemaakt door Michelle
 
 
 
Meiden, ik vond het weer erg leuk om te doen, ik ga nu gauw bij jullie "langs"
 
Fijn weekend !

 

5 opmerkingen:

  1. Wat een super gave foto van jullie drietjes!!! Echt goed gedaan van Elise, stiekem erbij gaan staan.
    Mooie layout Marlies!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke lo zeg!! Geweldige foto!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem helemaal leuk deze lo. Ik vind originele erg gaaf en het is moeilijk die te overtreffen maar dit is top. fijne vrijdag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar word je toch vrolijk van!! zo leuk en kleurrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een geinige foto! en wat een vrolijke LO is het geworden. Leuk! Vond het erg leuk om eens met zijn allen een lift te doen. Fijne zondagavond!

    BeantwoordenVerwijderen