maandag 26 oktober 2015

Dagje oostvoorne

Ik zag in september zo een mooie lift lo bij Johanna en Thamar langskomen ; die wilde ik graag een keertje meeliften.
 
Van de zomer een heerlijk dagje naar Oostvoorne geweest. Wat hebben we genoten. Het was een prachtige stranddag;  we waren er om 9 uur en rond twaalven kwamen de eerstvolgende mensen. Tot die tijd hadden we de zee en het strand voor ons alleen gehad. Vond het een bijzondere ervaring.
En dus ook erg leuk foto's maken.
 
 

 
Dit keer heb ik zelfs het geel gelift
Het origineel is van Marek 
 
 
Fijne dag !

4 opmerkingen:

  1. Tof dat je deze ook gelift hebt!! Goed gelukt :-) echt een leuke layout en wat een mooie foto! Ik vind het grijs met geel heel mooi. Eenuh...ja toch een sil! Erg leuk, maar wel oefenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hee wat gaaf.
    ik sluit mij ook helemaal aan bij Johanna. super goed gelukt .
    grijs / geel vind ik ook een mooie combi.
    fijne avond
    doeggg

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gave layout vind ik het!
    En een prachtige foto, echt een weids gevoel geeft de foto me.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem zo gaaf!!!! Die slippertjes..... <3

    BeantwoordenVerwijderen