maandag 12 oktober 2015

stop de tijd....

Alweer eventjes geleden dat :
 
- we met een aantal meiden afgesproken hebben. We kennen elkaar al heel lang, hebben veel met elkaar meegemaakt, beleefd en gedeeld. Gisteren was het opeens weer gelukt om met een aantal af te spreken; met diegenen die er niet bij waren hielden we wel app contact en wat was het gezellig !
 
- ik "écht" gescrapt heb;  het scrappen stonden even op een lager pitje; ik heb wel mijn pl aardig bijgehouden. Maar echte lo's maken blijft toch ook wel heerlijk om te doen !  
 
Hier mijn lo :
 
Elise liep mee tijdens een modeshow van Shoeby. En jee wat wordt ze dan toch groot;  6 jaar en dan al zo een grietje....
 
"stop de tijd..."
 
 
het gaat allemaal al zo snel....
 
fijne maandag !

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke lay out! en wat leuk, vorig jaar liep mijn dochter ook mee met de Shoeby modeshow! Leuke titel, ik met de foto nog scrappen dus wie weet leen ik je titel wel (als dat mag?), erg toepasselijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. tuurlijk mag dat Marjolijn, ik heb de titel ook geleend van marco Borsato ;-)

      Verwijderen
  2. Leuk om weer een layout van je te zien, en ook nog zo'n toffe met mooie achtergrondtechniekjes. Tsja...wat worden ze snel groot... Wat een knappe en stoere meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hoi

    nou super dat jullie het weer hebben opgepakt het scrappen. het is ook een goede ontspanning. toen henk 4 weken geleden geopereerd werd zat ik ook op zolder even de zinnen op wat anders te zetten.
    Maar je hebt er weer een plaatje van een layout bij lief mens echt top.
    en wat een fotomodel zeg echt stoer. wanneer krijgen we weer zo'n mooie lo van haar te zien.

    fijne avond groetjes Thamar

    BeantwoordenVerwijderen