vrijdag 18 december 2015

silent night

Toen gevraagd werd of ik mee wilde doen met een "kerstlift" én de lo zag wist ik al snel dat ik meeging doen.
Deze keer liften we met z'n zessen dezelfde lo.
 Hoe leuk is dat ?
 
Ik wist gelijk welke foto ik hiervoor zou gaan gebruiken.
 Een foto van "kindje wiegen" op tweede kerstdag 2013. 
Het kerstverhaal wordt met en door de kinderen nagespeeld.
En wat is het dan geweldig als Elise "Maria" mag zijn en Rik (ons neefje) "Jozef".
Wat stonden ze daar schattig samen in het kerststalletje.
Dit is mijn lo geworden :

Ik heb de heerlijke papiertjes van Elsie gebruikt (hoe 2007 is dat ? ;-))
Deze papiertjes blijven zo leuk !
 
en de doorzichtige sterren zijn ook weer eens aan de beurt gekomen ;-)
 
De te liften lo kwam hier vandaan
 
 
 
en wat staan er veel mooie dingen op deze site.
In de kerstvakantie maar eens neuzen !
 
Nu ga ik gauw eens kijken wat de anderen van deze mooie lo gemaakt hebben
 
 Nadine

 Fijn weekend ! 

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kerstlayout en wat een schattige foto!Lief! Je muziekpapier vind ik ook erg leuk! Groetjes, Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige foto voor een kerstlayout en dat papier, dat blijft inderdaad mooi (krijg gelijk zin om het uit te graven uit de verzameling... ;-) ) Echt een toffe lift geworden! Fijne vakantie en geniet van de feestdagen met je gezin!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaa dat papier helemaal leuk en heel herkenbaar. Ik geloof dat ik ook nog ergens heb liggen. Haha.
    Maar je hebt weer een ontzettend gave layout gemaakt. Super leuk dat je weer meedoet met de lift.
    Heel fijn weekend en fijne dagen
    Groetjes thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is zoooo leuk! Wat een geweldige foto! !! Ik vind het papier ook helemaal super! ! hier is alles helaas op....ik vind het rondje op de foto ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is zoooo leuk! Wat een geweldige foto! !! Ik vind het papier ook helemaal super! ! hier is alles helaas op....ik vind het rondje op de foto ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is je layout onwijs leuk geworden!! en wat grappig dat je nog Elsie papier vond! Ik heb nog wel haar boek, maar geen papier meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je prijs Bij Oma Dee! Ik wens je veel plezier toe met de januari-maart editie van iDEE&post!

    BeantwoordenVerwijderen