maandag 11 januari 2016

2 x een lift

Nicol heeft deze keer weer een leuke lo uitgezocht om te liften.

Ik was bezig met mijn december daily, en wilde graag deze lift erin verwerken.
In plaats van een hart maakte ik een boom.

Voor mijn dd is nog heel wat te doen want tot nu toe is dit het enige wat ik gemaakt heb. ;-)


Het is de bedoeling dat heel mijn dd in deze kleuren gemaakt gaat worden.

Ook ben ik met foil van de minc bezig geweest, lekker glimmend !



Eigenlijk vond ik dat ik iets te makkelijk gelift had, dus heb ik afgelopen zaterdag alsnog besloten om het hart ook te liften. Dit is een 12 x 12 lo geworden.



Dit was de lo die Nicol uitgekozen had

Ik ga gauw bij Nicol en Miranda kijken
Fijne maandag en tot snel !

                                                   
 

6 opmerkingen:

  1. Whow 2x!!!! Ik vind ze beide erg gaaf!!!! Wat een leuke foto's! En wat gaaf die kleurtjes van je dd! Moeten maar snel afspreken want ik wil dat met foil wel eens zien hoe je dat doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze mooi geworden, Marlies. Bij beide pagina's heb je de te liften lo erg leuk verwerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk1 Tof dat de DD pagina in dezelfde sfeer is en dan nog een layout al klap op de vuurpijl als echte lift!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan joh en is je DD al af. die van mij ligt er al 3, misschien wel 4 jaar, te erg voor woorden, bloos!! Ik bewaar hem maar zonder foto's, hihi. Hoop dat het je lukt, leuk zo'n decemberoverzicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super dat je hem 2x gemaakt hebt! En die boom vind ik ook super leuk, mooi kleuren voor je dd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja heel mooi is je dd pagina. ik wilde het zelfde als jij zwart wit maar nu is hij af en heel anders als dat ik hem in mijn hoofd had. ach ja volgend jaar beter.
    je lift is super leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen