woensdag 6 januari 2016

2016


 
 
 
 
Het nieuwe jaar kan wat mij betreft al niet op !
- Ik kan weer zeggen dat ik een baan heb.
Sinds juni afgelopen jaar zat ik gedwongen thuis,
heb ik een invalbaan gehad en
ben ik eigenlijk zo doorgerold naar een vast contract sinds 1 januari.
 
 
- Ik heb de code gekraakt van bij oma dee.
In de maand december postten ze "bij oma dee" elke dag
een inspirerende, verrassende of creatieve blogpost.
Onder elke blogspot stond er een code en wanneer je deze allemaal had,
kon je de code mailen.
En wat blijkt ik heb gewonnen ! Ik krijg een idee&post thuisgestuurd.
Bedankt "bij oma dee" ik ben erg benieuwd.
 
 
- Heb ook ik voornemens, en één daarvan is lekker blijven scrappen.
En vooral daar ook de tijd voor maken en/of nemen.
En daar ga ik nu aan beginnen door mijn spulletjes lekker te pakken
en aan de slag te gaan !
 
 
Fijne, creatieve woensdag

 

2 opmerkingen:

  1. Gefelicteerd met je vaste contract! Dat is altijd goed nieuws! Dat je de Idee&post hebt gewonnen is natuurlijk heel tof, ben benieuwd naar je creaties!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd. Ik had ook alle nummers maar helemaal vergeten te mailen. Stom he. Geniet er maar van
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen