zondag 17 januari 2016

De gewonnen idee & post

 
 
En toen lag daar een dikke envelop in de brievenbus.
Kijk eens wat voor moois daaruit kwam !
De gewonnen prijs idee & post van "bijomadee"
De stempeltjes zijn über schattig, ik hou van kleine stempeltjes
De paperpad vind ik zo leuk, en net afgelopen weekend een hightea gehad
met oud-collegaatjes, dus die gaat goed van pas komen.
Mijn handen jeuken om met al dit leuks aan de slag te gaan.
Maar "moet" van mezelf eerst nog wat "half affen" projecten afmaken.
Voor nu : hup-hup-hup even mijn spullen pakken en beginnen met de "half affen"
 
 
Fijne zondag !

3 opmerkingen:

  1. Heel leuk!! Gefeliciteerd met je prijs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh...wat een gave spulletjes, Marlies! Heel veel plezier met je prijs, maar dat gaat vast wel lukken :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke prijs!!! Ik ben benieuwd naar je creaties hiermee!

    BeantwoordenVerwijderen