maandag 15 februari 2016

Miss you

En dan is het alweer maandag.
 
Deze maandag weer een nieuwe liftlo.
 Nicol had de lo voor deze week uitgezocht, en wat voor een.
Ik vind hem super !
 
Maar nu het liften...
 
Ik had ideeën zat, maar kon niet de juiste foto erbij vinden.
 
Dus eerst de foto maar gezocht
 
 (nou ja gezocht ? ik wist al langer dat ik deze foto een keer wilde scrappen)
 
 en toen een titel erbij.
 
De papiertjes blijf ik zo mooi vinden.
 
 

Dit was de te liften lo :
 
 
Missy Whidden heeft deze lo gemaakt en jee wat maakt zij mooie dingen.
Ga nog eens een keertje uitgebreid bij haar langs om al haar werk te bekijken.
 
Nu ga ik eerst naar de blogs van Miranda en Nicol.
Ben erg benieuwd naar de uitwerkingen die zij gemaakt hebben.

Fijne maandag !

6 opmerkingen:

  1. Whow.... Ben er stil van... Wat een prachtige lo heb je gemaakt zeg!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een gave lift layout, en wat een dierbare layout heb je gemaakt!! Heel mooi! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuke uitwerking van de te liften lo, Marlies. Heel erg mooi gedaan zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel mooi gedaan, knap dat hij ook zo vrolijk is, past bij de foto maar lijkt me erg moeilijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige lo heb je gemaakt . een pracht foto om te scrappen maar wel moeilijk. Je hebt het super gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Lijkt me een lastige foto om te scrappen.. maar je hebt m heel mooi uitgewerkt

    BeantwoordenVerwijderen