woensdag 16 maart 2016

'Aapie' *Moodboard-woensdag*

 
Hoe leuk is dat ?
 
Met meerdere dames een lo te maken nav een moodboard.
 
Met een clubje gaan we proberen om 2x per maand een*moodboard-woensdag* te houden.
 
Nicol, Miranda, Johanna, Thamar, Nadine, Heike en Brenda doen allemaal mee.
 
Dit is de uitgezochte moodboard :
 
 
En dit heb ik ervan gemaakt.
Elise is haar geboorteaapje kwijtgeraakt.
Ze had er veel verdriet om.
Ik heb urenlang gezocht op marktplaats, Facebook en allerlei website's.
Maar helaas.
Miranda was zo lief om een ander aapje voor haar te haken.
Elke avond ligt 'Aapie' dichtbij Elise.
 

 
Ik ben erg benieuwd naar de andere uitwerkingen en zodra ik tijd heb vandaag ga ik gauw gluren.
 
Fijne woensdag !
 
 
 
 

9 opmerkingen:

  1. Super schattig! Inclusief het verhaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk geworden. Wat een leuke post heb je ervan gemaakt.
    Top
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve layout met de 2 mini foto`s erbij. Super Marlies !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben altijd zo jaloers op jouw kunst om een lo door het verhaal erachter enorm veel betekenis te geven, echt super vind ik dat!
    En je lo mag je er ook echt wezen, een mooi geheel met vanalles te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Acccccchhhhhh wat schattig!!!!! Super lieve foto!!!! En ik vind je lo helemaal super! Vind de hartjes super, de titel erg leuk gedaan en die 2 kleine fotootjes, ook zo leuk! Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo zielig dat ze haar aapje is kwijtgeraakt :-( maar dit is wel heel lief!! Een mooie layout voor zo'n verhaal. En nieuwe aapie is ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooie layout!! Lieve foto, maar wat sneu dat ze haar aapje is kwijtgeraakt. Wel superlief dat Miranda een nieuwe voor haar heeft gehaakt!
    GroetjesBrenda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve foto en ook nog eens zo'n mooi verhaal erachter. Fijn dat ze nu weer helemaal blij is met haar nieuwe aapie.
    Erg leuke lo geworden, Marlies!

    BeantwoordenVerwijderen