vrijdag 25 maart 2016

*reuzelift*



 Deze vrijdag staat er weer een reuzelift klaar.
Samen met  Johanna, Thamar, BrendaMiranda en Nicol dezelfde lo liften.
Dit is de uitgezochte lo :
 
Toen Elise zag dat ik mijn spullen ging pakken, wilde ze eigenlijk wel meedoen.
En wat vind ik dat toch gezellig.
Lekker bezig zijn, echt zo een moeder-dochter moment.
En wat een heerlijke meid is het dan toch ook.
Ik mag haar met van alles helpen, kom niet toe aan mijn eigen lo en dan zegt ze
"He mam, ik kan echt veel sneller scrappen dan jij!"
Dit is de lo die Elise gemaakt heeft :
 
Elise wilde al zo lang een keertje naar de porceleyne fles, daar waar delfts blauw gemaakt wordt.
Wat vond ze het interessant en mooi.
 
Ik vind het leuk dat ze deze foto uitgezocht heeft om te scrappen.
 
En dit is mijn lo geworden :



Eindelijk gingen we varen met de kano.
En wat hebben we gelachen.
Een heerlijke herinnering.
 

Ik blijf dit papier van Stampin Up zo leuk vinden !


Ik ga gauw even langs de blogs van de anderen, ben erg benieuwd.
Fijne dag en een alvast een heerlijk paasweekend toegewenst.

 
 

14 opmerkingen:

  1. Oooooooh Elise wat een gave lo heb je gemaakt. Echt top. Die je de volgende x ook weet mee?

    Mama en jij ook een super lootje gemaakt. Leuke kleuren combi . Leuke foto met z'n allen in een bootje.
    Super fijne paasdagen met z'n allen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Elise, wat een super layout heb je gemaakt! Een mooie foto ook van je!

    Marlies, ook jouw layout is super. Grappig hoe je dat rietje hebt gebruikt. Een super gave foto van jullie drietjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo hé Elise, wat een supermooie layout heb je gemaakt!Jij hebt er talent voor! En wat gezellig dat je het samen met je moeder doet!

    Marlies jouw layout is ook weer super geslaagd,mooie kleurtjes en wat een gezellige foto :))) Ik wens jou fijne Paasdagen!
    GroetjesBrenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo hé Elise, wat een supermooie layout heb je gemaakt!Jij hebt er talent voor! En wat gezellig dat je het samen met je moeder doet!

    Marlies jouw layout is ook weer super geslaagd,mooie kleurtjes en wat een gezellige foto :))) Ik wens jou fijne Paasdagen!
    GroetjesBrenda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig! Zowel de LO van je dochter, als die van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo Elise heeft goed haar best gedaan, echt een geslaagde lift en erg leuk dat het in de blauwe porseleinkleurtjes is.
    De jouwe vind ik ook heel leuk, lekker vrolijk met zo'n leuke foto!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Elise !!! Wat een super mooie lo zeg!!! Wat een mooie papiertjes heb heb je gebruikt en de titel vind ik ook gaaf gedaan op naar de volgende!

    Heerlijk Marlies zo samen scrappen echt genieten! En wat is jouw lo ook gaaf zeg! Is zeker mooi papier maar de foto zegt echt zoveel over een mooi moment ! Leuk joh!!! Jullie hebben 2 top lo's gemaakt!
    Ook voor jullie hele fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie pagina's zeg! En wat heerlijk om samen te scrappen. Ik geniet er ook altijd zo van als mijn dochter mee wil doen.

    Ik ga weer door naar de volgende ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je dochter ook mee gelift heeft. Het zijn twee super gave lootjes geworden. Erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Niet 1 maar 2 fantastische lifts! Heerlijk, zo'n moeder-dochter moment. Ze heeft het heel mooi gedaan met het delftsblauw. Ook die van mama is heel mooi met een hele mooie herinnering.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, prachtige l.o. om te liften en die dochter van je een echte slimme meid!!!
    Maar oh wat heb je dat weer mooi gedaan. Heerlijk zo strak, dat lukt mij nou nooit, ik mis altijd iets en als ik he bij een ander zie vind ik het zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo meiden dat hebben jullie geweldig gedaan...ik vind de layout van Elise een echte topper !!..Hou ik toch ook van blauw...Misschien moeten jullie een moeder-dochter blog starten !!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een ontzettend leuke layout,...
    elke keer als ik een layout zie dan begint het bij mij ook te kriebelen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een ontzettend leuke layout,...
    elke keer als ik een layout zie dan begint het bij mij ook te kriebelen

    BeantwoordenVerwijderen