woensdag 11 mei 2016

Let the sunshine *moodboard woensdag*

En dan is het alweer tijd voor een nieuwe moodboard woensdag. Heike heeft de moodboard deze keer uitgezocht. Wat gaaf met al dat blauw en groen.



Dit is mijn lo geworden, heerlijk met mask's en stempels aan de gang gegaan. 


Deze foto is in Turkije genomen. 
Lekker gek doen met zonnebrillen, op één van de weinige zonnige, droge en warme dagen tijdens de vakantie.

Ik ga gauw bij de andere 'moodboard-woensdag-meiden' kijken.
Ben erg benieuwd en wat mij betreft op naar de volgende moodboard woensdag.

Fijne dag! 

11 opmerkingen:

  1. Supermooie layout heb je gemaakt!! En die foto is wel hilarisch haha, als je zonnebrille(n) maar goed zit ;-)
    Hé fijne dag en geniet nog even van het mooie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke lo Marlies! Haha die foto!!!! Heerlijk!
    Leuk al die stempels op de achtergrond!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave foto heb je gebruikt voor deze super lo. Ik vind hem goed geslaagd. Heel leuk dat je al die verschillende technieken hebt gebruikt er is echt van alles te zien.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave foto heb je gebruikt voor deze super lo. Ik vind hem goed geslaagd. Heel leuk dat je al die verschillende technieken hebt gebruikt er is echt van alles te zien.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow! Zoveel te zien, al die kleine details, de techniekjes, echt heel erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben altijd zo jaloers hoe jij met weinig toch een super mooie layout die echt een geheel is kunt maken!
    Echt super hoe je van alles op de achtergrond hebt gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een rust straalt deze zonnige layout uit! Heel leuk om te zien wat je allemaal hebt gedaan en dat het toch zo clean blijft. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk zonnig lootje, Marlies. Heel erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wow daar hou ik van...wat een super achtergrond!! I love it !! en Marlies jouw foto is perfect voor jouw layout !!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk dat je de beiden zijkanten heb bewerkt

    BeantwoordenVerwijderen