maandag 16 mei 2016

Photoshoot

Vandaag weer eens een maandag lift.
 
Elise en haar neefje Rik hadden samen een fotoshoot, gewoon in de stad.
 
Wat was dat leuk om te doen, en wat een leuke foto's hebben we.
 
Daar moet natuurlijk een lo van komen.
 

 
De lift lo was al een tijdje bekend, maar beginnen met de lo lukte niet.
Ik wist gewoon niet met welke foto ik deze lo moest maken.
Tot we dus de foto's van de shoot kregen.
Over de kleuren hoefde ik niet zo heel lang na te denken.
De basis was er snel.
 
Toen begon de mei vakantie en wat hebben we het heerlijk gehad, met prachtig weer.
 
Daardoor kwam het er maar niet van om binnen de lo af te maken.
 
Eindelijk gisteren wel.
 
De veertjes komen uit het "scrap everydee#2" pakket. Ik heb er een pijl van gemaakt net zoals Johanna. Vind hem zo gaaf !
 
 
Dit is de lo die Nicol had uitgezocht.
 

 
Voor vandaag een hele fijne 2e pinksterdag toegewenst,
 
en vergeet niet om even bij Miranda en Nicol te kijken naar hun uitwerkingen !

7 opmerkingen:

  1. Wat een super gave lo zeg!!!!! Mooi deze kleurtjes en heel gaaf die veren en pijlen! Ik vind je titel ook geweldig net als de foto: Lief!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super foto!
    En je layout vind ik geweldig; super die pijl net veren, je titel, alles gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke lo, Marlies. Mooie foto en die pijl is inderdaad super gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf! Ik vind de gele accenten echt een blikvanger, net als je pijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal leuk, blauw met geel is echt een toffe combinatie! De pijl is goed gelukt, net al het geheel. Een geslaagde lift!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal leuk deze lift ook ik vind de kleurencombi top. dus ook nu sluit ik mij weer helemaal aan bij de dames boven mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super layout!! Prachtige kleuren en inderdaad leuk wat je met die veren gedaan hebt!

    BeantwoordenVerwijderen