woensdag 15 juni 2016

I want to ride mij new bicycle *moodboard woensdag*

En weer is het tijd voor een moodboard woensdag.
Deze keer had Johanna het moodboard uitgezocht.
Heerlijke frisse kleuren.



Het duurde even eer ik met dit moodboard aan de slag kon,
even dacht ik dat het me helemaal niet meer ging lukken.
Totdat ik toch nog ergens een scrapgaatje kon vrijmaken.

En wat was het heerlijk om weer even lekker te scrappen.
Even ontspannend bezig te zijn.

 
 
Omdat ik het heel lastig vind om zelf aan de slag te gaan,
 heb ik me ook laten inspireren door onderstaande lo.
 
 
Aankomende tijd hebben we een drukke periode hier in huis en ik denk dus weinig scraptijd,
maar zodra er een gaatje is, ga ik hem pakken ;-)
 
Nu ga ik gauw kijken bij de andere "moodboard-woensdag-meiden"
Ben erg benieuwd !



 

10 opmerkingen:

  1. Mooie strakke LO is het geworden! Leuk met die blokjesrij daar rechts.Zo grappig dat zelfs de nieuwe fiets in de kleuren van het moodboard paste! Succes met alle drukte en ik hoop dat je ergens af en toe toch nog even een scrapgaatje kunt vinden voor jezelf :) Groetjes en fijne dag! Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een super leuke lo!!!! Heel leuk deze indeling en een geweldige foto! Ik vind de titel ook erg leuk!!!!

    Fijne dag nog! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal gaaf een lift en moodboard in 1 dat is toch leuk. Ik vind het een super leuke lo geworden hoor.
    Hele fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal gaaf een lift en moodboard in 1 dat is toch leuk. Ik vind het een super leuke lo geworden hoor.
    Hele fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Via Thamar hop ik vanavond rond, wat een mooie layout. Ik vind het ook altijd fijn om een layout als inspiratie te gebruiken. Je geeft er toch altijd weer je eigen draai aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een stoere dame! En haar fiets matched gewoon bij het moodboard! Heel leuk ook met die lange titel! De lift is geslaagd :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie, rustige LO! Heel tof dat je toch tijd hebt gevonden en lekker hebt kunnen ontspannen, want daar gaat het om! Mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave kleurtjes en wat een leuke lo heb je ermee gemaakt, Marlies. Lekker strak en alles past perfect bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooo..wat leuk jouw layout ...een rustige en stoere layout !!

    BeantwoordenVerwijderen