woensdag 14 september 2016

*moodboard woensdag*

En toen was het mijn beurt om een nieuwe moodboard uit te kiezen.
Ik heb voor deze gekozen.
Dit leek mij een leuke kleurencombi voor een heerlijke zomerse lo.
 
 
Het duurde even voordat ik scrap zin had, maar wat was het een heerlijke lo om te maken.
Lekker alle bakken met embellishments doorgaan, beetje schuiven en lekker plakken en stempelen.
 
 
 
Weer een fijne herinnering vastgelegd.
 
Ik ga gauw bij de andere *moodboard-woensdag-meiden* kijken.
Ben weer zo benieuwd !
 
Fijne woensdag
 
 

9 opmerkingen:

  1. Een moodboard waar je alle kanten mee op kunt, mooie zomerse kleurtjes. En wat een leuke lo heb je ervan gemaakt, Marlies. Goed idee om alle losse elementen zo tot één geheel rond te foto te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het goed gelukt jou lo marlies. Het was ook een leuke vrolijke board. Soms heb ik ook geen zin om te scrappen maar met druk op de keyel gaat het bij mij vaak beter. Ik had de lo en die voor de volgende keer al klaar ivm verhuizen.ik hoop in december weer lekker te kunnen scrappen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het goed gelukt jou lo marlies. Het was ook een leuke vrolijke board. Soms heb ik ook geen zin om te scrappen maar met druk op de keyel gaat het bij mij vaak beter. Ik had de lo en die voor de volgende keer al klaar ivm verhuizen.ik hoop in december weer lekker te kunnen scrappen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk en wat grappig om moodboardwoensdag te combineren met materialen uit Scrap Every DEE. Ik vind het een vrolijk geheel geworden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou wat leuk!!!! Echt een super leuke lo!!! Leuk zoveel eromheen! En die letters erbij! Wat was het gezellig hé? !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou wat leuk!!!! Echt een super leuke lo!!! Leuk zoveel eromheen! En die letters erbij! Wat was het gezellig hé? !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marlies...bedankt voor de geweldige MB. Wat zijn wij toch goed bezig geweest... Ook jouw layout is fantastisch... Prachtig met jouw embellishments in de achtergrond !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marlies...bedankt voor de geweldige MB. Wat zijn wij toch goed bezig geweest... Ook jouw layout is fantastisch... Prachtig met jouw embellishments in de achtergrond !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk zomerse en vrolijke layout, de kleurtjes van de moodboard passen er perfect bij. Leuk al die embellies in je achtergrond. Mooi geheel!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen