woensdag 12 oktober 2016

"gelukkig het is maar een verhaal"

Wat vliegt de tijd, het is alweer oktober.
Miranda heeft voor deze maand een moodboard uitgekozen.
Weer een mooie uitdaging.
 
 
De foto was snel uitgekozen.
Wat vliegt de tijd, het werd tijd te vertellen over "het geheim".
We hadden voor Elise het boek "het grote sinterklaas geheim"gekocht.
Van de zomer zijn we begonnen met erin te lezen.
Elise een hoofdstuk alleen, dan weer samen een hoofdstuk.
De foto die gescrapt is, is gemaakt op het moment dat Ger het laatste hoofdstuk voorleest.
Toen het boek uit was en "het geheim" onthult was, was Elise's reactie dus
"gelukkig het is maar een verhaal"
(euhm???)
Tja dat moest natuurlijk gescrapt worden.
 
 
Ik heb me niet precies aan de kleurencombi gehouden.
 Rood hoort nu eenmaal bij sinterklaas en niet  roze.
 Ik heb het nog wel geprobeerd maar vond het niet passen.
 
De kleurencombi van het moodboard is wel het uitgangspunt geweest.
 
Ik ga gauw bij de andere *moodboard-woensdag-meiden* kijken.
Ik ben weer zo benieuwd!
 

8 opmerkingen:

  1. Hoi Marlies wat een lief verhaal achter jouw mooi layout !!..ik vind jouw papier super gekozen..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige lo zeg!!! En echt een super verhaal om vast te leggen! Achhhhh wat gaat de tijd snel!!!! :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend moment om vast te leggen en zo als layout helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke lo en ja rood hoort echt bij de sint en zijn pieten. Leuke post heb je gemaakt.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke lo en ja rood hoort echt bij de sint en zijn pieten. Leuke post heb je gemaakt.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave achtergrond, Marlies, en wat een mooie kleuren heb je gebruikt. Erg mooie lo geworden en altijd leuk om het verhaal achter de layout te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja rood hoort echt bij Sinterklaas&de pieten natuurlijk! Ik vind je layout weer erg mooi (gaaf achtergrondpapier!) en het verhaal erachter is geweldig! Zó leuk voor later, goed dat je het hebt vastgelegd in een layout.
    Groetjes, Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk een sint-layout, dat vind ik toch elk jaar weer een uitdaging. Grappig dat jij door het moodboard al helemaal in winterse sferen bent gekomen :-D

    BeantwoordenVerwijderen