maandag 9 januari 2017

Sleeping under the tree

En dan zitten we alweer in 2017! 
Dat het maar een mooi, gezond en creatief jaar mag worden.
Op een fb groep waar ik lid van ben wordt er geregeld een onlinecrop gehouden,
De lo die als voorbeeld diende vond ik erg mooi.
 

 
Dit is mijn lo geworden :

 
In de kerstvakantie hebben we de matrassen naar beneden gehaald
 om een nachtje onder de kerstboom te slapen.
 
Filmpje kijken, iets lekkers erbij en nauwelijks geslapen ;-)
 
Nog een fijne dag toegewenst en bedankt voor je bezoekje!

3 opmerkingen:

  1. Leuke lift heb je ervan gemaakt, Miranda.
    En wat een gaaf idee om een nachtje onder de kerstboom te slapen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee!!!! Onder de kerstboom slapen, ik heb veel leuke gekke dingen gedaan maar dit idee is nooit in me opgekomen. Superleuk plan, helaas zij de dames nu wat te oud en ze zouden me voor gek verklaren maar wie weet ooit met kleinkinderen, als die er ooit komen uiteraard. Weer een superleuke lay out en ook een erg leuk voorbeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk! En wat gezellig om zo te onlinecroppen :-) het is weer een geslaagde lift!

    BeantwoordenVerwijderen