woensdag 22 maart 2017

I love us *moodboard woensdag nr 9*

Voor deze moodboard woensdag heeft Heike een veelzijdige moodboard uitgezocht.
Het leuke is dat je echt alle kanten op kan qua kleur.
 
 
Ik heb gekozen voor het geel en het groen/blauwige.
Ook heb ik een pl pagina naast deze lo en wilde graag deze lo rustig houden.
Vind het zelf goed gelukt.
 
 
 
 
In de voorjaarsvakantie zijn we een dagje naar Den Haag en Scheveningen geweest.
We hebben een heerlijke dag gehad, die natuurlijk weer vast gelegd moest worden.
 
Ik ga gauw bij de andere *moodboard-woensdag-meiden* kijken.
 
Ik ben weer zo benieuwd !
 
Fijne woensdag 

9 opmerkingen:

  1. Ik vind hem helemaal super! Leuk met het geel!!! Was een heerlijk dagje strand denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem helemaal super! Leuk met het geel!!! Was een heerlijk dagje strand denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk leuk leuk leuk
    Zo zie je je hoeft helemaal niet veel te gebruiken om een mooie lo te maken. Ik vind hem top
    Hele fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk leuk leuk leuk
    Zo zie je je hoeft helemaal niet veel te gebruiken om een mooie lo te maken. Ik vind hem top
    Hele fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie strakke layout heb je ervan gemaakt, Miranda. Clean & Simple en toch helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig jouw rustige en minimalistische layout !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie rustige lay out geworden, gave kleurtjes heb je gekozen en ik ben ook heel benieuwd naar de PL pagina die erbij hoort! Leuk zo'n combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marlies, ik las net dat jij ook de fuse hebt. In het begin had ik er wat strubbelingen mee. Het plastic smolt niet goed aan elkaar. Inmiddels weeet ik dat hij echt goed heet moet zijn ,dan gaat het prima. En om te voorkomen dat ik mijn vingers of iets anders ermee verbrandt, hoe kom ik nou op dat idee!!!!??, zet hem in een glazen potje als hij heet wordt of is. Dat voorkomt narigheid en hij is gebruiksklaar! Succes ermee. Ik ben nu al nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marlies, ik las net dat jij ook de fuse hebt. In het begin had ik er wat strubbelingen mee. Het plastic smolt niet goed aan elkaar. Inmiddels weeet ik dat hij echt goed heet moet zijn ,dan gaat het prima. En om te voorkomen dat ik mijn vingers of iets anders ermee verbrandt, hoe kom ik nou op dat idee!!!!??, zet hem in een glazen potje als hij heet wordt of is. Dat voorkomt narigheid en hij is gebruiksklaar! Succes ermee. Ik ben nu al nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen